perjantai 1. kesäkuuta 2012




Nykyhetki

Minulle kuuluu tällä hetkellä tosi hyvää. Valmistuin viime lauantaina lastenohjaajaksi, ja tällä hetkellä olen työtön työnhakija. Eli työtön, mutta siitä huolimatta kuuluu hyvää. Yritän kovasti etsiä töitä, mutta oikeastaan kaikki, mitä voisin tehdä, alkaa syksyllä. Elo-syyskuussa en minä voi kovin työelämään astua, kun äitiyslomalle pitäisi jäädä elokuun lopussa. :') 


Hieman meinaa olla tylsää, tosin. Olen tällä viikolla käyttänyt pari päivää suursiivoamiseen, joten tiskaaminen ei jaksaisi innostaa, eikä keskenjäänyt vessan peseminenkään... Annan itselleni armoa enkä stressaa siitä nyt. 


Eräs aamupalabrunssipäiväkahvi Merin parvekkeella. 


Kello on jo puoli kuusi, enkä tiedä minne tämä päivä on kadonnut. :o Olen lähinnä seikkaillut internetin ihmeellisessä maailmassa ja syönyt etten kuukahda. Kuuntelen the 69 eyesia, joka on yksi lempiyhtyeeni. Minulla ei ole montaa lempiyhtyettä, koska kuuntelen erinäisiä kappaleita sieltä täältä genrerajojen yli hyppien sekä pomppien. :) Tällä hetkellä soi Call Me, joka on cover. Alkuperäinen esittäjä on minun tietojeni mukaan Blondie. En ole jaksanut edes pukea päälleni kunnolla. Tarvinneekohan edes, kun aion kuitenkin olla vain kotona tänään. :D Olen tosin meikannut tylsyyksissäni. Kokeilin korallinväristä luomiväriä, ja totesin, ettei se sovi minulle. 





Tulevaisuus


Kesällä haluan olla ulkona ja syödä jäätelöä. Haluan käydä uimassa ja Suomen tivolissa ja torinrannassa. :) Kesäsuunnitelmia ei ole sen kummempia kuin juhannuksen viettelyä etelässä Nikon porukoilla ja juhannuksen jälkeen viisi päivää leirillä avustajana. Muuta "sovittua" ei ole. Haluan pitää kivaa! 


Tulevaisuuteen liittyen.


Tulevaisuudessa joskus olisi hienoa, jos saisin aikaiseksi opiskella nuorisotyönohjaajaksi. On minulla muitakin haaveita. Minulla on paljon pieniä ja suuria unelmia. Tiedän, etteivät läheskään kaikki niistä toteudu, mutta unelmointi on ihanaa ja antaa tunteen, että voin itse vaikuttaa asioihin ja tehdä niistä totta, jos oikeasti haluan. Haluan joskus julkaista runokokoelman. Haluan myös käydä Hong Kongissa. Toivon, että joku päivä minulla on niin pitkät hiukset, että voin istua niiden päällä. 







Rakkaus & ihmissuhteet

Olen ihastunutrakastunut Nikoon, jonka kanssa asun tilavassa kaksiossa Oulussa. Minä rakastan häntä. Siitä, että hänkin rakastaa minua, voimme päätellä että me seurustelemme. Syyskuussa kahdesta tulee kolme, kun saamme tyttären.♥ Sormusta odotellessa. ;) Ne, jotka tuntevat perhettäni, tietävät että myös isoveljeni nimi on Niko. Toivottavasti osaatte lukea asiayhteyksistä puhunko isoveljestä vai miehekkeestä. 


Yhteiskuva, jonka julkaisemisesta Niko ei varmasti suutu.
Minun mieheni ei pidä kameroista. :(




Minun paras ystäväni on Meri!  Olemme tunteneet monta vuotta, tarkalleen... Tuota, tarkalleen... Ensi lokakuussa tulee kuusi vuotta - jos en väärin laskenut - täyteen! Tapasimme ensimmäisen kerran Merin syntymäpäivänä, ja paremmin tutustuimme, kun satuimme menemään samalle kerhonohjaajakoulutusleirille. Siellä oli porukkaa vähän kaikkialta, ja koska olimme ainoat Oulunsalosta, päädyimme yksiin. Ja hitto että meillä oli hauskaa!


"Hei me heilutaan taas, mutta ei me kaaduta"?


Merin muokkaustaidot.

Kantakahvila Bisketti ja vessan peili. 



Meri on ihana ihminen, ja minulle todella tärkeä. Hän on ainoa ihminen, joka on pysynyt minulle näin läheisenä vaikka meilläkin on ollut aikakausia, jolloin olemme nähneet vähemmän. Meri on vahva ja hyväsydäminen tsirbula, jonka kanssa on aina hauskaa eikä tunnelma ole vaivautunut vaikka emme olisi nähneet puoleen vuoteen. Meillä on hauskaa silloinkin kun meillä ei ole hauskaa. 









Sekalaista

Olen asunut ensimmäisen vuoden elämästäni Kempeleessä ja koko pienen ikäni Oulunsalossa siihen asti että muutama kuukausi sitten muutin Ouluun. En tiedä mitä minun pitäisi kutsua kotikaupungikseni, mutta ihan yhtä paljon olen ihastunut Kempeleeseen, kuin miten paljon pidän Oulunsalosta, kuin miten kovasti rakastan asua Oulussa. Minä olen Oulustapäin


Olisinko 1-vuotias tässä kuvassa.

Hoods. 




Lempiyhtyeistäni mainitsin jo yhden, the 69 eyesin, ja muista minulle mieluisia ja rakkaita yhtyeitä ovat Malice Mizer, PENICILLIN ja Dream. Jos vain listaan yhtyeitä ja artisteja, joiden musiikista pidän kovasti? Niitä on monta ja monenlaista... Here goes: Maj Karma (FIN), Herra Ylppö&Ihmiset (FIN), PIKO (JPN), Megamasso (JPN), Paleface (FIN), SuG (JPN), Uniklubi (FIN), Ramones (USA), Avenged Sevenfold (kiitos Nikon), W (JPN), Minimoni (JPN), Lord Est (FIN), Pitbull (USA), An Cafe (JPN), Hanoi Rocks (FIN), Popeda (FIN), Cinema Bizarre (DE)... Toivottavasti mitään kamalan olennaista ei unohtunut. 


Malice Mizer


W (Double you)


Pitbull


Popeda


Artistien kuvat googlesta. 


Suosikkiviikonpäiväni on perjantai. Se on arkipäivä, jolloin voi vielä olla töitä/opiskelua, mutta siihen liittyy se ihana kipinä, että viikonloppu alkaa ja saa levätä. Eihän se kaikilla niin mene, mutta yleisesti perjantai on viikon viimeinen työpäivä. Se on puoliksi arkipäivä, puoliksi jo viikonloppua. 










Kirjoitin tekstit gallup-kysymysten, vai mitä ne nyt ovatkaan, pohjalta. Tiedättehän... Ne teinien suosimat kyselyt, joita löytyy esimerkiksi IRC-gallerian blogeista koko ajan. Niitä on ihan kiva tehdä, ja tällä kertaa tein tällä tavalla vapaasti vastaamalla kirjoittamatta kysymyksiä :) Kyselyn, josta kysymykset otin, löytyy esimerkiksi täältä, Jayn blogista. :) En vastannut joka ikiseen kysymykseen. Kokonaisuudesta olisi tullut liian sattumanvarainen ja kummallinen, ja kirjoittamiseen olisi mennyt ikuisuus. Meni tähänkin ikuisuus, mutta... Olisi mennyt vielä pidempi ikuisuus! ;_; 


Thank you and come again~.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerron sinulle: