tiistai 19. kesäkuuta 2012

Tuunasin paidan.

mammasortsit H&M MAMA.

Se oli tavallinen harmaa, tylsä paita, ja se oli alunperin avomieheni. Se kaivautui esiin jostain kummallisista syövereistä, ja kun hän kokeilei sitä päälleen, sanoin "ei". Se ei vain ollut kivan näköinen sellaisenaan. Kenekään päällä. Ei sitä tosin kokeillutkaan kuin Niko ja minä. :') Mutta sitä ei heitetty pois, koska se oli niin siisti ja käyttökelpoinen, se meni minun hyllylleni odottamaan jonkinnäköistä tuunausta. Tässäpä tätä sitten. Ei sen kummempaa kuin sakset käteen ja leikkelemään. Minusta siitä tuli kiva, ja tulen luultavasti käyttämään sitä paljon, ainakin nyt niin kauan kuin mahdun siihen mahani kanssa. :)


I look evil. 

maha. 

Tykkään tästä.

Hyppy. Ylemmät kuvat ovat eiliseltä, tästä alaspäin... vajotaan vain alaspäin. Eikun. Tämänpäiväisyyksiä tulee nyt:

Pärstäänaamaameikkiä. 

Yritin ottaa asusteista kuvaa.
Ruskean helmikorun alkuperää en tiedä,
rukoushelmet tein riparilla vuonna -08(?)
ja värikäs helmikoru on lahja ihanalta Annilta.
Rakastan tuota korua. 
Äidinäidiltä molemmat riipukset. Love them. 



Musta maksimekko Gina Tricot
Leopardihuivi kirpputorilta. 

Huomenna lähdemme etelään Nikon porukoilla käymään. :) Olen innoissani! En ole ikinä ennen käynyt Humppilassa, sitä paitsi menemme junalla, jolla minä tykkään matkustaa ihan tosi kovasti. :) Matkustelu on muutenkin kivaa. Pääsen näkemään Nikon kaksi vanhempaa siskoa ja heidän lapsensa, sekin on mahtavaa. Kieltämättä ehkä vähän jänskättää, mutta eiköhän tästä hengissä selviä. :) Jos he ovat yhtä ihania kuin Nikon pikkusisko, isä, äiti ja Niko itse niin mulla ei ole mitään hätää. Pitäisi pakkailla vähän vaatetta ym. mukaan, hrrgrr. Pitäisi myös tiskata. Ja pakata leiriä varten. Tulemme nimittäin sunnuntaina takaisin Ouluun, ja maanantaina jo kahdeksan aikaan minun pitää olla linja-autoasemalla lähdössä leirille töihin viideksi päiväksi. Heh. Heh. Heh... Toivottavasti selviän sen hengissä. :')

Hyvää kesää kaikille! Voikaa hyvin. 

4 kommenttia:

  1. En vaan kestä ku on toi sun maha nii ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin! ^^ Kiitoksia? :D Se on hauskinta kun jos tytsy potkaisee oikein kovaa niin koko maha liikahtaa hassusti.

      Poista
  2. ihan kamalaa huomata, etten pääse lukee sun meijeri blogia D':

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun ja Merin sellainen ihme blogi, jota ei näe kuin minä ja se. :) Se on kyllä jo ihan kuollut, sinne ei olla kirjoitettu pitkään aikaan. :/

      Poista

Kerron sinulle: