tiistai 11. joulukuuta 2012

Kermapylly

Selailin IRC-Galleria -profiiliani sekä -blogiani ja löysin tällaisen hauskan täyttöjutun, jollaisia oli ihan mahtava tehdä tylsinä hetkinä. :D Haluan tehdä tämän uudestaan ja katsoa mikä muuttuu. Teille jää nyt vähän pimentoon miten muuttui edellisestä, mutta näette millaisena nykyään itseäni pidän. Suluissa tarkentava asianhaara.

Massamuija
[] Pukeudun (farkku)legginsseihin ja neuleeseen
[] Converset
[] Pitkä ruskeat tai vaaleat hiukset, ei selkeetä otsatukkaa tai kerroksia
[x] Lempiohjelmani on joku seuraavista: Skins, Täykkärit, Sinkkuelämää, GG
[] Näytän samalta kuin kaikki muut, ja se on ihan okei
[] Käytän tekonahkalaukkua
[] Olen/Haluaisin olla lentoemäntä/muotitoimittaja/valokuvaaja
[x] Minulla on yksi (1) sisarus
[] Vanhempani ovat eronneet
[] "Harrastan" valokuvausta

2/10


Kermapersekakara

[x] Mulla on oma telkkari ja tietokone (yhteinen televisio avokin kanssa)
[x] Isi/äiti antaa rahaa, jos pyydän (mutta en ikinä kehtaa pyytää)
[] Meillä on kotona uima-allas ja/tai poreamme
[] Omistan paljon merkkivaatteita
[] En osta kirpparilumppuja
[] En ole ikinä käynyt töissä
[x] Mut kyl mä tiedän et raha eteen pitää tehdä töitä!!!
[] Käyn ulkomailla väh. 1 kerta/vuosi
[x] Porukat maksoivat/maksavat mun ajokortin
[] Jos sanot mua lellipentuporvarix, oot köyhä ja kateellinen!!!

4/10


Angstilapsi

[] Masennus
[] Syömishäiriö
[] Viiltelen
[] Lääkitys
[x] Oon/oon ollut osastohoidossa (Synnytyksenkäynnistys- ja synnytys- ja lastenosasto :D)
[] Kukaan ei ymmärrä mitä käyn läpi
[] Haluun kuolla
[] Käyn terapiassa
[] Vihaan itseäni
[x] En jaksais nousta aamulla sängystä (koska väsyttää niin maan p*rkeleesti)

2/10


Ituhippi

[] Oon kasvissyöjä
[] Pysäyttäkää ilmastonmuutos!
[] Olen Vihreä
[] Pesen hiukseni viinietikalla ja hampaani soodalla
[] Vihaan itsekkäitä ihmisiä
[] Nahkavatteet pannaan!!! Ja eläinkokeet!!!
[] Saarnaan muille ympäristö-, kulutus- ja ravintoasioista
[] Käyn suihkussa mahd. harvoin
[] Vessaa ei tarvi vetää, jos käy vaan pissillä!!!
[] Kävisin silti mielummin ulkohuussissa/kuusen alla, säästyis vettä

/10


~ErilainenNuori~

[] Ostan lähes kaikki vaatteeni netistä / Teen ite
[] Puhun kirjakieltä / käytän outoja ilmaisuja
[] Minulla on kaveriporukka, jossa on muita outoja...
[x] ...hihittelemme usein keskenämme, kun muut ei tajuu meitä (Meri♥)
[x] Harrastan jotain ~luovaa~
[] Hiukseni ovat ihan oudot
[] Tykkään vampyyreistä/ihmisusista/velhoista/Pokémonista/muista ernujutuista
[] Vaateyhdistelmäni hyppäävät silmille
[] Minulla on laukku täynnä pinssejä ja muita killuttimia
[] Korostan, että olen oma itseni ja täysin uniikki!!!

2/10


Peruspersu

[] Ulkomaamaiset vittuun!!!
[] Homot vittuun!!!
[] Suomenruotsalaiset vittuun!!!
[] Jussi Halla-aho on viisas mies
[] Suomileijona<3
[] Oon vähän juntti, mut vittu ku ei kiinnosta mikään!
[] Asun lähiössä
[] Vitun neekerit, vie sossusta MUN baarirahat!
[] Svedupetterit on homoja!
[x] Sä oot homo!

1/10 (vain koska omaan huonon huumorintajun :D)


GirlyGirl

[] Hiukseni ovat aina nätisti
[] Tykkään kukista
[/] Mekot on mun juttu
[x] Vaaleenpunainen<3
[] Sydänkuosi<3
[x] Mun kynnet on melkein aina lakattu
[] Housut ovat miestenvaate!!!
[] Ostelen usein meikkejä ja vaatteita
[] Tiedän mitä hajuvesiä keverini käyttävät
[] Laittaudun ainakin tunnin, jos olen menossa lähisiwaa kauemmas

2,5/ 10


Hämärähyypiö

[] Kyhjötän mielummin nurkassa kuin olen esillä
[] Tuijotan ihmisiä
[x] Hymyilen usein itsekseni
[] ...saatan myös nauraa ja puhua
[] ... eikä haittaa vaikka joku kuulisi
[] Puhun mm. kasveille ja tavaroille
[] Liikun kummallisesti, joko nykien tai harppoen
[] Jos joku tuntematon tulee puhumaan minulle, pelästyn
[] Jotkut luulevat/tietävät, että olen karannut mielisairaalasta
[] Olen kiinnostunut mm. massamurhista, sodista, aseista, kuolemanjälkeisestä elämästä

1/10


Hurskashihhuli

[x] Oon suorittanut riparin
[] Ripari on tähänastisen elämäni paras asia!
[] Luen Raamattua läh. joka päivä
[] Julistan muillekin Herran ilosanomaa
[] Abortti on murha!!!
[] Jeesus on paras ystäväni
[] Tärkeintä maailmassa on Jumalan rakkaus!
[] Homous syntiä!!!
[] Seksi on syntiä jos ei olla naimisissa!!!
[] ... seksi huvinvuoksi on myös syntiä!!!

1/10



Ihana kun nämä ovat niin halvatun mustavalkoisia näissä nämä jutut. True yleistämistä, mutta ihan huvittavaa. Haastan jokaisen lukeneen tekemään tämän. Ihan vain, koska elämä. 
Minäpäs olenkin Kermapersekakara tämän testin mukaan, koska sain siitä eniten pisteitä. Hello, I'm spoiled :D

3 kommenttia:

  1. Sinulle on haaste blogissani! :)

    VastaaPoista
  2. tossa blogin sivussa on kuva vauvasta, mikä sillä on päässä?:/ tapahtuiko synnytyksessä jotain? voisit muuten kirjoittaa vauvasta ja synnytyksestä ja teidän arjesta ihan oman postauksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän Nea joutui syntymänsä jälkeisenä päivänä lastenosastolle antibioottitippaan kohonneiden tulehdusarvojen takia. Verkkomyssy on päässä suojaamassa kanyylia. Onneksi ei ollut sen pahempaa ja vauvelsson on voinut hyvin. :)

      Poista

Kerron sinulle: