perjantai 7. joulukuuta 2012

"Vanhoja" kuvia.



Seitsemännellä luokalla (06-07)
Kuvan otti Aokiro
Seitsemännellä luokalla.
Kuvan otti Aokiro.
Seitsemäs tai kahdeksas luokka.
Kuvan otti Aokiro.
2009 tai 2010.

erh. Ei mitään hajua... 2010? 2009?
Kuvan otti Meri.


2010(?)
Kuvan otti ihana Anni.

Halloween Kalajoella... 20...10?
Halloween Kalajoella. (Meikit teki ihana Saara.)

2011 kevät.

Kesä 2011
Kuvan otti Aokiro.

Kesä 2011.
Kuvan otti Aokiro.

Syksy 2011


Ruotsin Nacka (Tukholma) syksyllä 2011.
Kuvan otti Kaisa.

Saltsjö Bo, Ruotsi, syksy 2011.

Uusi vuosi 2011.
 Fiilistelin vanhoja kuvia läpi, kun selailin mitä haluaisin kehittää ifolorilla itselleni. Laittelin tähän muutamia mielestäni julkaistavan arvoisia. Hitto että olen ollut pieni!! Tuo oli varmaan eniten suustani päässyt huudahdus kun selailin kuvia. Mielestäni olin aika näpäkän näköinen, oikeastaan aloin olla näpäkkä vasta tuossa 2011 vuonna. Ja tyylini oli juuri sellainen kuin sen halusin olevan. Nykyään olen vain tylsä. :P Noh. Kyllä tämä tästä. Olen vain vielä vähän hukassa sen välillä, kuka olen, kuka haluaisin olla, kuka minun pitäisi olla ja kuka minusta oikeasti tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerron sinulle: