torstai 8. marraskuuta 2012

Järjetön, pointiton tylsä piparipostaus.

Tässä kirjoittelen yhdellä kädellä, kun tissillä on molemmista päistä rutiseva tyttö. Tai no, yläpää murisee tissille ja alapää rutisee kakkaa. Olen kiitollinen että näin-, eikä toisinpäin. :)

(Tässä välissä tapahtui ammattimainen vaipanvaihto, jonka osaan suorittaa jo pimeässä ja vaikka takaperin. Pikaisen lisäsyötön jälkeen sain myös toisen käden vapaaksi. Success.)

Tosiaan, tässä yksi päivä (mahdotonta nykyään enää sanoa oliko se eilen, toissapäivänä vai viime viikolla, olen ihan sekaisin päivissä) Meri tuli tänne loisimaan ja leipomaan. On hämärä muistikuva, että se olisi ollut maanantai. Joka tapauksessa Merillä oli vapaapäivä ja tarkoitus hänen oli tulla tänne aikaisin aamusta. Se ei tosin ihan onnistunut, koska minä olin väsynyt ja nukuin kuutin kanssa pitkään. Meri kävi kaupassa ja tuli tänne, ja heti kun hän tuli niin minä sain kädet vapaaksi pienelle siivoilulle. On se huvittavaa, kun aina kun tänne joku tulee (yleensä Meri) niin minä pääsen siivoamaan. Meri piteli kuuttia sylissä ja minä sain keittiön suhteellisen siistiksi. Sitten siinä juotiin kahvia, syötettiin kuuttia ja juoruiltiin.

Jossain välissä Meri alkoi tehdä ruokaa ja sen jälkeen piparoimme.

  

Ylhäällä pari minun piparia ja alempana Meri ja Merin piparit. Meri osti valmiin piparitaikinan ja minun pyynnöstäni tomusokeria. :) Pitihän se harjoitella piparointia ennen tositoimien joulupiparimaratonia. Haluan kyllä joulua lähempänä tehdä taikinan itse. Sitten me taas härpäköimme kummallisia asioita. Lähdimme illasta saattamaan Meriä bussipysäkille.

Pimijää.

Täällä ei sittemmin sen kummempia. Meri kävi myös tänään käymässä, muistaakseni hän kävi myös eilen ja ihana Meri on ihana. :) Huomenna lähdetään kuutin ja (minun) äidin kanssa Zeppeliiniin ja muutenkin mummulaan lällyköimään. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerron sinulle: